Nummer tre på listan.

Det finns ett recept på en bättre värld. Har tidigare nämnt två ingredienser. Först har vi Anna & Idde. Sen kommer röda skor. Nu presenteras nummer 3.

DÄCKSKRIK I SNÄCKBACKEN!

Det behöver givetvis inte vara just i Snäckbacken man får tjut i puckarna. Men det råkar vara ett av de få ställena man kan lyckas med en Capri med automatlåda... Hur som helst. Att bränna däck blir man glad av. Det är simpel underhållning men det luktar gott, låter gott och känns härligt. Jag uppmanar allmänheten att när man känner sig lite nere, ta en sväng med bilen och lägg lite lakrits på vägen. Det piggar upp. I synnerhet ljudet. Jag tror att de som bor vid Snäckbacken hatar mig. Men det skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback