Lite musikextas kan resultera i ett nästan-religiöst blogginlägg

Detta inlägg är enbart skrivet för att uppmärksamma två vasinning bra sångerskor som enligt mitt tyckte får alldeles för lite credd för sin musik. Anna Stadling och Idde Schultz. De hörs väl först och främst i Lars Winnerbäcks band Hovet (som också är sjukt bra!), men har även gjort en soloskiva. Så jäkla bra röster, man blir alldeles knottrig på armarna. Alla ni som nån gång stått på en Winnerbäck-konsert och fått höra dessa ljuvliga stämmor vet vad jag talar om. Det går liksom inte att argumentera, de här damerna har Sveriges bästa röster. (Carola är SÅ överskattad!)

image50

Lyssna in de här två. Jag lovar, ni kommer bli lika frälsta som jag. För om det finns en Gud, så sjunger han/hon exakt så som Anna och Idde. Så det så.


Kommentarer
Postat av: matilda

Du har blivit utmanad... just so you know... tycker lite synd om dig ;)
http://mystiskt.blogspot.com/2007/03/tagen-p-bar-grning.html

Postat av: Sara

Det lät underbart. måste nog köpa albumet =)

2007-03-11 @ 00:34:13
URL: http://sata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback