Update?

Förhoppningsvis så ligger det nu två blogginlägg här under som visar min skills som Martin Timell-wannabe. Har det senaste halvåret insett att jag faktiskt är rätt bra på att snickra och fixa såna grejer. När det är IKEA-möbler som skall skruvas ihop här hemma så kanske man kan tro att karln i huset håller i skruvdragaren men icke. Det är jag det.

Karln i huset ja. Han är ju alldeles bortrest, till Turkiet med familjen för att fira svärmors 60-årsdag. Varit borta i en vecka nu, och kommer hem på söndag. Hoppas jag... Jag vet faktiskt inte säkert men jag tror det. Hur som helst är det väääldigt tråkigt just nu. Vafasen. Det var skönt att vara lite home alone de första dagarna men i tisdags så började längtan och i onsdags fram till nu är jag nästan sorgset pigg på att han skall komma hem. Dom tre katterna i all ära men samtalsämnena med dom är rätt snabbt avklarade ;)

Har inte direkt haft två bra veckor nu det senaste. Vart i skolan en halv dag allt som allt. Det är sugigt, men vad göra? Stretar på och hoppas på att man kommer upp för den här jävla backen snart.

Skall laga Paella ikväll, min favoritmat. När han skaldjursallergikern ligger och pimplar öl i poolen får jag passa på och moffa räkor och musslor :)

Lite bilder jag hittade i telefonen som jag veeerkligen tycker om. De som är på bilderna tycker jag ännu mer om.



Fina fina Yngvebyngve. De ä min systas sork de ;)



Azra. Den finaste katten i stan ;)



Jag och Stitch aka. Maj. En busig sommardag på Själsö.

Kommentarer
Postat av: Serro

Hihi, ja det kanske jag borde göra snart! Håll utkik. Måste bara tvinga honom att ställa upp på ett kort utan att berätta vad som kommer hända honom, grillning av vännerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback