D-day

Här sitter jag, fast jag verkligen inte har tid. Dagen består av stress, förvirring och kånkande. Som en bieffekt kommer också en del svett. Det är sjukt varmt idag, och vi skall om knappa 1,5 timme eller så åka iväg mot båten i Nynäshamn. Det är svårt att packa för tre månader. Det är ju inte semester eller så, utan man liksom skall förlytta sitt vardagsliv till en annan plats bara. Många kassar blev det. Nu är i alla fall bilarna packade (tur att vi åker med två!) och jag borde ge mig på diskberget. Det är enooormt. Men men, det ska ju hinnas med det också. Och en dush. Och det svåraste av allt. Fåga tre katter. Tre katter som verkligen inte vill åka nån jävla bil eller sitta i en bur för den delen. Jag har inte fått en snäll blick av Azra sedan igår. Hon tittar på mig med sina farliga ögon och om jag försöker klappa henne drar hon iväg som ett skott. Håhåjaja, det blir intressant att se vem som kommer blöda idag av mig och Micke. Notera vem, inte om!

I alla fall. Jag ville bara säga att jag tar sommarlov nu. Det kommer nog en del inlägg, men i en battle mellan sommaren och bloggen tror jag ni anar vem som vinner. Så om jag glömmer det senare så säger jag det nu.

Ha en fantastisk sommar! Det tänker jag ha, och den börjar snart ;)

Kommentarer
Postat av: Serro

Jag önskar dig en underbar sommar och semester! Själv kommer jag inte hem ännu på ungefär en och en halv månad.. Men den dagen, den glädjen! Jag ska njuta av hela den svettiga pendeltågsresan från Jakobsberg till Nynäshamn. Med en packning som inte ens kommer gå att beskriva. Bara att hoppas att busschauffören släpper på mig på bussen. Men det är senare problem! Ha det bäst. OCH, i sommar får vi se till att styra upp någon! Om det så bara är en kubbturnering i Rävhagen en lördagförmiddag. Jag vill! Kram!

Postat av: Matilda

Hej du.

Lyckost dig som redan har sommarlov... Själv lägger jag fram mag-uppsatsen nästa fredag. Det känns som en evighet dit. De senaste två dagarna har inte heller varit särskilt produktiva :s



Kanske får möjlighet att titta över till din Ö i sommar. Will keep you updated.

kram

2009-06-04 @ 12:32:57
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback