En lista...

Den har synts på bloggen förr, men jag tänkte göra en repris. Skulle vara roligt att få se mina trogna läsare koppa den och ha en egen version på sina bloggar. Aight?

1. VAD HETER DU?
Linn Elisabeth Sundström

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
De är ljusblå med ringar och stjärnor i vitt och mörkblått. Pyjamasbyxor alltså.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Micke som snarkar i andra änden av hallen (eller ja, där ligger vårt sovrum)

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Pluggade lite specialpedagogik, och såg film med älsklingen

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Popcorn. Har inte masat mig ut för att ät frulle ännu.

6.HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Bleh. Snö, disigt och slabbigt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min mamma.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Rumpan. Om jag går bakom vill säga ;)

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag har snott listan av mig själv. Hur B är det?

10. HUR MÅR DU IDAG?
Jag är anti idag. Vet att jag måste räkna en massa

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Coca cola. Men jag dricker det inte.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Jag dricker inte sprit längre.

13. FAVORITSPORT?
Folkrace är förjävvlaroligt.

14. HÅRFÄRG?
Blondin. På riktigt.

15. ÖGONFÄRG?
Jag har bestämt att de är gröna.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Kim, 33 och Linus, 25

18. FAVORITMÅNAD?
Från April till Augusti. Jag vill inte välja.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Juno (Se den!)

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

21.FAVORITHOBBY
Min instrument tror jag.

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, det är jag nog. Men det är inte aktuellt just nu heller...

23. FAVORITLÅT(ar)?
En av dom är "En midsommarnatts dröm" med Håkan Hellström.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar. Vinter är bajs.

25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar

26. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Eh. Jag skickar ju inte den här till någon, men på sina bloggar får de gärna göra listan.

27. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Jag tror ärligt att ingen kommer göra det.

28. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Farmor :)

29. HUR BOR DU?
I en sliten trea med karl och tre katter.

30. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu läser jag matteböcker och en bok om hur man observerar och utvärderar barn.

31. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Den är randig i grönt och vitt, med tre rymdfigurer eller nått sånt på.

32. FAVORITSPEL?
Singstar. Oh yeah!

33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nein.

34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nein.

35. ÄR DU ROMANTISK?
Inte så värst tror jag.

36. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Oftast är jag det.

37. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vet faktiskt inte. Måste väl plugga. Bleh!

38. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
11:39

Kommentarer
Postat av: Micke

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Micke som snarkar i andra änden av hallen (eller ja, där ligger vårt sovrum)



jag som snarkar så tyst HA HA

2009-02-13 @ 02:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback