Avslagen!

Idag har jag skrivit den där jävla mattetentan. Ja, det gick som förväntat... Om jag klarar det handlar det i alla fall inte om skicklighet! Men men, det finns en liten chans att jag tippar över på rätt sida om godkäntgränsen så jag hoppas på den lilla chansen. Förväntar mig dock inget bra resultat.

Jag går alltid upp väldigt tidigt när det är viktiga saker som ska ske på morgonen. I morse ringde klockan 05.00, och detta efter en natt med uselt lite sömn. Av naturliga skäl vad jag då ganska trött när jag väl kom hem. Lade mig på soffan och vid tre-snåret somnade jag. Vaknade dock snabbt igen, för att Micke hade mage att gå förbi! (Jag vet, han är totalt respektlös, haha). Så jag tog mitt finfina humör, fräste "Väck inte mig igen", gick in i sovrummet, drog för våra supereffektiva mörkläggande gardiner och la mig i sängen och somnade om.

Nästa gång jag vaknade var det Micke igen som väckte mig genom att öppna dörren (Denna fräckhet!) och släppa in Azra som genast hoppade upp och gosade in sig i mitt ansikte. Jag ligger där i någon minut och klappar den ulliga katten som spinner som en hel trösk, sen lägger jag märke att det är mörkt ute... Vafan! Klockan var 18:40.

Nu sitter jag här, och väntar på kycklingen i ugnen och Micke som är ute och busar i snön med sin bil. Jag tror inte jag kommer få sova en blund inatt. Vad tror ni? Men en skön tupplur, det var det...

Kommentarer
Postat av: Micke

de e ju bra att jag väcker dig ibland gumman min ha ha puss

2009-02-13 @ 01:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback