Kattsäker balkong

Två dagar tog det av sågande, presspassande, rivsår och ett antal små gräl. Men nu så har vi en balkong där det krävs en tatuering a la Prison break för att katterna skulle kunna smita ut. Eller snarare ramla ner. Det kommer aldrig vinna några priser för sin estetik, men praktiskt är de fanimej.

Vi har använt stolpar, hönsnät och en jävla massa buntband (eller strapp som jag hävdar att de heter)


Vi har även lagt in en ny planka på govlet eftersom den andra var rutten.


Det blev en del skarvar, och lite extra jobb eftersom jag hade en tankevurpa. Men det gör inte så mycket.


Silvertejp var en räddade i nöden när nätet vägrade göra som jag ville.


Azra var livrädd av någon anledning. Under den första kollen på balkongen var raggen rest hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh bra jobbat! Det kommer bli kattmys där i sommar sen kan jag tänka mig :)

Postat av: Jossan

Vilken fin röd färd det var på era utemöbler.. Man kan ju knappast bli annat än glad av att sitta på dom möblerna :)



Btw... det där lär ingen katt ta sig ut ur..

2009-04-06 @ 11:19:40
Postat av: Matilda

Duktigt!

Skulle jag nog ha gjort på förra balkongen, duvorna hade fått för sig en sommar att det skulle vara deras skithus...



Gla påsk!

2009-04-11 @ 20:18:15
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Micke

ja du gumman vi har gjort ett bra bygge på balkongen efter 2 dagar , jag blev riktigt njöd , jag känner mig mer tryggare nu när katterna kan va ute på balkongen

2009-04-20 @ 00:42:49
Postat av: Amanda

Min pappa föreslog precis samma idé som du har haft till din balkong :) Den verkar vara super bra eftersom det är en hyresrätt och man förstör inget. Vart hittade du bundband någonstans?

2009-05-06 @ 16:48:07
URL: http://mmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback