Arla morgonstund

07:05 *piiiiip*. Jag vill gå och lägga mig i min varma säng med min varma sambo i igen. Blörk vad jag hatar tidigt morgnar. Men jag ska njuta av att det är fredag idag, dock en lång sådan men i alla fall. Heldag i skolan, sen blir det lite springa på stan och hemma ska det städas.

Imorgon kommer syster med sambo, Maj och bebismage hit. Vi ska gå på Parken Zoo och titta på apor och sånt. Förmodligen dra ett varv på höstloppan också. Wunderbar! Sen blir det nog övernattning för deras del och en hel söndag då man också kan hitta på roliga saker.

Igår hade jag en lektion i bild på Eskilstuna konstmuseum. Vi fick måla av varandra, samt måla ett själv porträtt. Jag ville faktiskt inte gå därifrån när det var slut. Var så inne i mitt självporträtt...haha.

Har börjat simma. Eller ja, har köpt ett årskort på Vattenpalatset och har varit där två gånger denna vecka. Jag hoppas att jag lyckas hålla kvar det intresset. Men det gör jag nog, det är så skönt.

Inget direkt intressant inlägg det här. Men då återkopplar jag till det jag skrev i början. Det är ju alldeles fruktansvärt jättetidigt på morgonen herregud. Hur bra tänker man då?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Att du orkar blogga så tidigt! Stor eloge till dig!

och stor eloge för att du gör något så sportigt som att gå och simma. Jag räds all sorts av motion (förrutom att gå och cykla, och eventuellt springa till bussen när klockan går snabbare än man själv...)

Postat av: Serro

Oh yes, Linn verkar vara tillbaka i bloggvärlden!

2008-09-07 @ 00:02:51
URL: http://serafia.blogg.se/
Postat av: micke

jag tycker att de går bra för dig i skolan , du vet att jag är ditt fulla stöd hela tiden

2008-09-23 @ 15:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback