Försvarstal!

Jissus, vilken folkstorm. (För 4 kommentarer är inte vanligt på mina inlägg).
Julgardinerna åker ner idag!
Men till mitt försvar:

1. Jag är jätte, jättekort.

2. Gardinstången är högt upp.

3. Just denna gardinstång är overkligt lång (två ihopbyggda) och täcker i princip hela den väggen. Det innebär att den gärna ramlar isär när man försöker lyfta loss den.

4. Lägg ihop ovanstående punkter... En kort dam med gardinstången högt upp och med hög risk för glaskrossande ras av gardinstången.

5. Det är okej att ha julgardinen uppe då.

6. Dessutom har jag knappt varit hemma alls sen jag kom från Gotland.

7. Jag vet, det är lite tragiskt att försvara sig på detta vis. Men jag vet själv vilken svidhagga jag är gällande andra som inte föjer (mina!) julregler.

8. När de nya bilderna kommer, får ni se den ljuvliga polka-dot-gardinen igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Jag tyckte annars det var rätt gulligt jag ;).

Postat av: matilda

haha! men du... JAG är KORTARE än dig!! :D och jag NÅR min gardinstång med hjälp av en STOOOOOL :p

2008-03-02 @ 21:52:37
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker inte att dina bortförklaringar är giltliga.. Du som gnällt så på andra tidigare ;) upp på stolen och ta hjälp av din sambo och ta ner de där gardinerna :)

2008-03-03 @ 17:48:42
Postat av: Anonym

så kort är du faktisk inte

2008-03-04 @ 16:51:51
Postat av: Johanna

Vem är det som skriver anonyma kommentarer?

När kommer det bilder på alla nya rummen då? =)

2008-03-04 @ 18:34:15
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Linn

Jag undrar detsamma. Du anonyme kommenterare, träd fram!

Bilder på lägenhetens lilla makeover (läs ommöblering) och de "nya" rummen kommer. Måste bara få ordning på dem först ju :)

2008-03-04 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback