Svid svid svid

Jag och Azra är tillbaka i vår lägenhet, och sover i vår säng och är hemma hos oss helt enkelt. Inte för att jag inte tycker om att bo hos Micke, eller hos föräldrarna. Men det är liksom inte hemma hos oss.

Åkte hem från ön igår. Det är som alltid lite vemodigt, men ändå skönt på samma gång. Fast helst av allt hade jag nog velat stanna för alltid. Snikade i alla fall in mig hos systren med familj i deras hytt och åkte därför också på att vara barnvakt. Men å andra sidan är jag inte nödbedd, Maj tar jag gärna hand om. Vi fick dock tråkigt i hytten och gick ett varv på båten. Maj gillar lampor. Och att peka på dom och säga "hää". Vet ni hur många lampor det finns på gotlandsfärjan? Nu vet jag det i alla fall, haha!

Hemma väntade ett brev som fick mig ur balans. Både bra och dåligt på samma gång. Men jag måste nog välja att se det braiga annars kommer jag aldrig palla med det som komma skall. Hu.

Försöker tentaplugga, det går inget vidare. Har inte öppnat böckerna förrän idag, och det är tenta på lördag. Braaa Linn. Flera veckors ledighet, inget pluggande. Ja. Som sagt, bra Linn. Men HUR motiverande är engelsk grammatik? Faktiskt... Så om någon har några som helst inspirerande ord, snälla skriv de till mig. Jag behöver nämligen MYCKET motivation.

Har i alla fall haft en bra jul, bra nyår och bra dagar med Micke på ön. Och familjen och vännerna också givetvis.

Nej, måste fan ta tag i den där JÄVLA tentan nu. Blörk.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vet du va Linnsan? Kämpa på med din engelska grammatik för att jag vet att du klarar de. Och sen kan du försöka lära mig lite också..

2008-01-10 @ 23:27:07
Postat av: Jossan

Tack Tack. Klart du klarar tentan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback