Vuxenpoäng till Linn

Idag blir jag officiellt sambo! Så numera är familjen utökad med en karl och två katter. Hur som helst, jag har i ungefär två veckor haft möbler planerat passa en trea här hemma hos mig. Jag har bott i en etta. Det har varit trångt. Tänkte visa lite hur det ser ut för tillfället. Det är dock bilder från telefonen, eftersom min digitalkamera är en idiot och inte tror att den har batteri. (Jag säger bara: byta)

                                 
                   

                                                      


Alldeles nyss vinkade jag av målarna som rekordsnabbt har tapetserat och målat upp de två "låsta" rummen. Så nu sitter jag här i en trea, med två tomma superfina rum, och bara väntar till ikväll när Micke för första gången kommer hem, istället för på besök. När vi fått i ordning är tanken att det skall komma nya bilder. Lite före och efter makeovern, haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi. Julgardiner :D

Postat av: Josefine

Hörre du grinschen Julgardiner?? nästan att jag blir orolig för dig...

De där katterna har många kattställningar att klättra i..
:)

2008-03-01 @ 10:26:40
Postat av: matilda

Som ovanstående talare: julgardiner fortfarande!!!?? sedan kom jag på att jag visst inte heller tagit ner min i köket, fast den har i alla fall inga tomtar på sig...

grattis till samboskapet och trean

2008-03-01 @ 21:51:51
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Julgardiner?

2008-03-02 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback