Svar på kommentar

hmm... jag vet inte vem du är men jag hittade hit genom att söka efter en skola som heter Snäckbacken. det är en särskola och nu undrar jag ....varför kom jag hit? Lycka till med flytten för övrigt. märkligt hur mycket man får reda på om en person genom att läsa blogg....
*hihi*
ha det gott!
-Lotta



Ja du Lotta, det undrade jag med. Men sen googlade jag "snäckbacken" och hittade mig själv. Mitt Snäckbacken är ingen särskola, utan det är just vad det låter. En backe vid Snäck på Gotland. En lång, brant, kurvig backe med berg på ena sidan och stup på den andra. Ett sånt där ställe där uppkörningspersonerna älskar att testa lastbilschaufförer. Det är också stället där en jag känner till har åkt nerför, sittandes på en skateboard. Jag påminner här om att Snäckbacken är brant! Men för att återkomma till varför Snäckbacken stod nämnd här på min blogg. Det är typ det enda stället på ön där jag kan lyckas få lite däckskrik a la Hollywood med min gamla veteran-automat-Ford Capri-bil. Och just däckskrik gör mig lite extra varm i magen. Nu börjar det bli vår, och jag saknar Caprin. Men den har det förmodligen bra inklämd mellan gamla Mercor och flådiga BMW:ar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback