Jag passar den vidare...

Jag har gjort det förr, och jag gör det igen.

Återigen alltså, jag rekomenderar min vän Matildas 
uppfriskande utmaning.

Det går helt enkelt ut på att söka sig fram till 10 nya bloggar, skriva en kommentar och även lämna sig egen bloggadress bredvid kommentaren.

Förra gången utmaningen ägde rum fick både mitt bloggläsande och antal visningar på min blogg ett rejält uppsving. Så det finns ingen anledning till att inte hänga på detta roliga tidsfördriv.

Nu är jag iofs medveten om att min egen blogg gått ner sig lite sen dess. Färre uppdateringar och mindre intressanta inlägg. Tycker jag själv alltså. Vad tycker ni? (Jag vill inte ha skäll och gnäll, jag vill ha lite uppmuntran att ni saknar mig, haha!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skäll och gnäll är roligare!! *wowwow*

2008-02-11 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback