Omtumlande dagar

I lördags morse fick jag The Call. Det är syster som undrar om jag kan komma till Stockholm nu för de är på BB. Bråttom, bråttom. Sen blev jag där till onsdag kväll och bodde med Maj. Vi har haft roligt hon och jag. Men jösses vad hon är anti-sovmorgon. Jag har försökt vill jag lova, men icke... Hur som helst. Igår fick då Kim och Thord komma hem med nytillskottet och jag kunde åka hem. Men först satt jag i många timmar och pratade med systern och sniffade på bebisen och tårades lite i ögonen åt världens finaste lilla grabb.

Yngve
heter han, min systerson!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, grattis!

Men du, vart är alla bilder? :D

Postat av: Josefine

roligt och grattis igen!

2008-12-11 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback