Och plötsligt vaknar folk till liv...

Kommentarerna har bara rasat in efter mitt förra blogginlägg. Plötsligt vaknade alla läsare till liv och blev nyfikna. Muahaha säger jag bara ;)

Vad skall jag säga då? Jag har träffat en karl, som jag haft kontakt med ett bra tag, och nu är vi tillsammans. Helt enkelt. Mer än så vill jag inte hänga ut stackarn här  bloggen. Ni får fråga när ni träffar mig istället.

Är på Gotland just nu, vilket är härligt. Träffa familjen (de tre som saknas kommer på fredag!), träffa kompisar, ta det lugnt och allt sånt. Har dock en MASSA plugg som jag borde göra. Men det är så svårt att komma till skott. Mycket skönare att bara hänga runt här hemma istället, haha.

Det är samtidigt ganska jobbigt att vara på Gotland, när man är nykär och har sin man på andra sidan havet. Men det är så det är. Jag kommer ju hem till Eskilstuna snart igen. Och vi lär väl få vänja oss eftersom vi inte ens bor i samma stad. Gah! Men det kommer funka ändå.

By the way, Facebook? What's the deal? Jag ser inte riktigt det roliga... men jag är rätt färsk där ännu så jag får ge det ett tag till.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha. Jag LOVAR du ska få berätta MASSOR :D Damn it att min comviq kompis gick ut igår... grrrr...
Säg inte att du har fallit i Facebook fällan... ack ack ack

Postat av: Johanna

Det finns ingen deal med facebook.. Det är ett jäkla lureri! Det som du har gjort är typ allt som man kan göra... Och knölig layout är det också!
Jag är besviken...!

2007-09-26 @ 17:13:24
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: micke

va vackert du skrev i den här bloggen , jag saknar dig puss din Micke

2007-09-27 @ 00:02:03
Postat av: Josefine

Våga Vägra Facebook!!

2007-09-27 @ 02:03:00
Postat av: Anna

Kul o träffa på dig idag :D

2007-09-29 @ 17:45:36
URL: http://lillfraesarn.blogg.se
Postat av: Anonym

dåligt med uppdatering här!!

2007-10-01 @ 19:15:58
Postat av: matilda

håller med ovanstående anonyma talare. HALLÅ! Bara för man har pojkvän så betyder det INTE att man får LOV att bojkotta sin BLOGG! Att ha en blogg kräver ett ANSVAR att UPPDATERA sin blogg. Annars har jag ju inga inlägg att kommentera... ;)
hoppas allt är bra med dig!
stooooooooor kram

2007-10-02 @ 15:28:06
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller verkligen med!! Uppdatering!!!

2007-10-02 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback