Jag efterlyser härmed en old compadre!

Alla människor man känner i sitt liv, som sedan bara försvinner och glöms bort. Dom är ganska många. En del saknar man, andra inte. En del saknar man till och med väldigt mycket. Jag har en sån person.

När jag började högstadiet fick jag lära känna världens grymmaste tjej, nere från djupaste Storstudret. Under gymnasiet hängde vi också. Det är sällan man träffar så härliga människor, men just den här bruden var helt underbart rolig. Men sen bara tappade vi kontakten. Det tycker jag är vansinnigt tråkigt.

Sen kom jag på att man kan googla människor. Jag googlade henne, ingen större utdelning. Sen kom jag på att många faktiskt också googlar sig själva. Så om jag yppar hennes namn här i bloggen, och hon googlar sig själv så kommer hon hitta hit. Och då kanske hon blir lite glad och skriver en kommentar så man kan få tag på henne igen.

Hanna Wass. Googla dig hit för hundan. Och ja, jag är fortfarande en nörd :)


Kommentarer
Postat av: matilda

*pew* vad skönt att höra att det inte bara är jag som googlar folk...

Postat av: Serafia

Mindre än en vecka kvar på semestern. Var tar tiden vägen? Och pengarna. Jo, men pengarna vet jag, de har gått till den förbannandes tandläkaren som tycker om att tömma min semesterkassa.. Blä. Men sen har jag en tanke som kanske kan passa damen. När jag skrapat ihop lite pengar och tid igen, kommer jag å det fortaste till Linnsan och hälsar på! Kan det vara något?

2007-09-11 @ 13:16:18
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: Hanna

Linn! du kommer ihåg mig! här är jag babe!

2008-10-29 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback