Vardagliga saker

Det var värst vilket tjat. Uppdatera hit, och uppdatera dit!


Nåja, jag kan ju hålla med. Har varit lite slö med skrivandet här i bloggen den senaste veckan. Dock måste jag försvara min pojkvän, inte hans fel att jag inte bloggar så mycket nowdays.


Besökte ju min kära ö förra veckan. Otroligt skönt att vara hemma som alltid. När jag är där, så undrar jag alltid varför jag valde att flytta därifrån? Där finns ju allt. Familjen, vännerna, havet, Caprin, allt jag kan och vet. Men å andra sidan saknar Gotland saker också. Till exempel Micke, Maj och andra vänner. Och min utbildning, vilket är mest relevant i den här frågan... Det har hur som helst blivit lättare att åka från Gotland nu, eftersom jag har en sorkpas som väntar på mig här på fastlandet.


Var mest sjuk när jag var på Gotland, som en evil curse. Men hann i alla fall träffa lite kompisar, lite släkt, kolla på rally på Galgberget och umgås med familjen i massor. Dessutom kom Kim, Thord och Maj ner de sista dagarna jag var hemma. Kul kul. Jag, Kim och Maj besökte Klinte marknad och jag var alldeles vuxen och förståndig och köpte bara strumpor, inget godis. Det ni, vilken bedrift ;)


Annars då? Ja det är GALET mycket skolarbete nu. Har en hel lista, men har knappt börjat med något. Ska ta tag i det i helgen. Är ledig fredag till måndag så det blir plugg, plugg, plugg. Utom på lördagen då jag skall åka till älsklingen i Nyköping.


Är måttligt tjurig att kameran som jag (det vill säga min syster...) beställde för över en månad ÄNNU inte har kommit. Dum-Macoteket. Rappa lite. Jag vill fota allt och inget nu.

Nej. Skall försöka bota min förkylning med en kväll på soffan framför TV:n.


Kommentarer
Postat av: matilda

Naw, krya på dig!
Strumpor är inte så vuxet, inte om de har roliga figurer på sig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback