Tvådelat lördag.

En lördag indelad i himmel och helvete.

Först: Engelskatenta med fonetik som ämne. Hiu. Just nu hatar jag engelsk fonetik och vill förbannan engelsmännen för att de sluddrar så hemskt mycket jämt. Fattar de inte att det gör det hundra gånger krångligare för mig nu när jag försöker lära mig att prata som dom.

Sen: Micke kommer. Som jag har längtat.

Ni får själv lista ut vad som är himmel och vad som är helvete med denna dag.

DESSUTOM är klockan tjugo i sju en LÖRDAGmorgon, och jag har redan varit vaken en halvtimma. Dagens ungdomar har det verkligen inte lätt alltså.

Nåja, wish me luck. Jag kommer definitivt behöva den....GAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till

2007-10-13 @ 08:22:46
Postat av: Johanna

Lycka till Linn! Jag är säker på att det kommer gå bra!

Postat av: matilda

hoppas tentan gick bra!!!

2007-10-13 @ 19:40:57
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback