Tillbaka i Eskilstuna

Har haft långhelg i Nyköping tillsammans med Micke. Tog min lilla kissekatt och åkte dit i fredagskväll och har sen varit där tills idag då jag fick kravla mig hemåt för att plugga lite. I lördags åkte vi med Mickes pappa och syster till Stockholm för att kolla in Street Car Fest 2007. Det är kul att se mycket energi, tid och pengar folk lägger ner på sina fordon. Önskar att jag kunde vara så lite mer. Fick en jätterolig film av älsklingen, som handlade enbart om Ford Capri. Har dock bara sett halva, eftersom mina ögonlock blev akut tunga. Annars har vi mest myst runt, besökt några av Mickes kompisar och sånt. Saknar lite inspiration att skriva, så jag lägger ut lite bilder istället.

             
  
             

     

* Notera kvinnan med enormt hårsvall och damvippa på den grönskimrande bilen (Toyota Supra)
** Min pojkvän har sjukt stor mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback