Ny familjemedlem....

Igår fick jag äntligen hem min nya telefon. Så nu är det krångel med nummer och sånt i typ en vecka framöver. De stänger av mitt vanliga nummer "nångång" för att flytta det till den nya luren. Så om ni tänkt ringa, det går inte :) Find me på MSN istället och få det andra numret. Jag känner mig hur som helst lie lyxig, som jag ofta gör när en ny, lite dyrare pryl hamnar i mina händer. Har dock gått emot mina principer om att köpa saker på avbetalning. Men hade jag inte gjort det hade jag aldrig fått en ny telefon. Och det behövdes faktiskt. Lite i alla fall, haha.


image145
Det bästa är nog trots allt att det är en 3G telefon vilket innebär att jag KANSKE KANSKE kan få bra mottagning hemma på Själsö (Gotland). Det skulle vara ett mirakel i såna fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hrm.. Betyder det att du alltså har gått och skaffat ett 3-abbonnemang? För det vore bra för då skickar vi gratis sms till varandra, =)

Postat av: Linn

Nope, tyvär Johanna. Inget 3-abbonemang. Det är Comviq kompis.

2007-11-27 @ 18:13:20
Postat av: Micke

jag gillar bilden när man tar med mobilen puss baby

2007-12-10 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback