Mammel, mummel, babbel, bubbel

Sitter här i mörkret vid mitt skrivbord, katten ligger och sover alldeles bredvid datorn och knäcker nästan av USB-minnet och jag väntar på att Micke skall ringa. Då ska jag ta min buckliga bil och åka och hämta honom vid bussen. Så jag insåg att istället för att titta in i väggen så skriver jag en blogg. Inte för att jag vet vad jag skall skriva om men i alla fall, haha.

Har skrivit ett PM idag så det nu surrar i fingrarna. Eller ja, det kanske är en lätt överdrift, men jag har i alla fall jobbat på bra. Är nöjd med mitt författande, och hoppas att även min lärare blir det. Jag har blivit en sån slarvmaja nowdays, att börja skriva ett PM 14 timmar innan det skall lämnas inte är inte likt mig. Jag tror det beror på att jag har något så mycket härligare att spendera tid på nu. Eller snarare någon att spendera min tid med.

Nu ringde den där någon. Kort blogg, relativt ointressant men dock några rader att publicera.
So long suckers.... eller jag menar ju inte att ni är suckers. Det låter roligt bara. Leve Bart Simpson.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch, det där med att börja skriva tentan 14 timmar innan den ska in bryr jag mig inte om. Det som stör mig är att du aldrig bloggar numera!! Haha, det får du skärpa till dig med, du måste få Micke att förstå att vi måste ha lite information ju, ;)

Postat av: matilda

håller med! Mer bloggande!! Du får ju tänka lite på OSS!! ;)

Ha en finfin helg!

2007-11-03 @ 12:19:03
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback