En upptagen kvinna möblerar om

Det var ett evinnerligt tjat om att jag skall skriva mera, haha. Men ni förstår, jag är en mycket upptagen kvinna. Hrm. Fast just nu är det faktiskt sant, MYCKET i kalendern om man säger så. Det är en månad kvar av skolan....och det skall göras ett litteraturseminarium, två grupparbeten, en killer-engelskatenta, ett PM och en muntlig EXA. Lägg även till ÅTTA dagars VFU (praktik) som jag ännu inte genomfört. Det är lite tight faktiskt. Men men, som tur är kan man alltid göra VFU lite på eftersläp där i december, går ju inte annars. Jag mår faktiskt lite illa när jag tänker på det. HU! Sen är det lite Gotland, det är mycket Micke och sen ska man ju hinna med att ta det lugnt också.

Just nu har jag väderspaning. Är inne på SMHI flera gånger om dagen. Jag och Micke har tänkt åka till Gotland över helgen (torsdagkväll till söndagkväll) och att åka båt i tre timmar i november (BLÅSMÅNAD) är inget jag hoppar högt över. Men enligt väderprognoserna hitills verkar det blir en ganska stilla helg. Jag håller min tummar, alla två, för att det ska bli så. Vill verkligen dit. Dels för att jag saknar min familj as always, men också för att jag vill visa min ö för Micke. Så han vet vad och vem det är jag pratar om hela tiden.

Min katt har rivit mig på överläppen så jag har två illröda streck där. Snyggt.

Idag är det riktig höst. Grått, regnigt, lite mer tungandat än annars.

Tänkte visa lite tjusiga bilder över mitt nyommöblerade vardagsrum. Nu är ni nog inte många som hann se den andra möbleringen dock. Den var i alla fall helt värdelös, och nu har jag flyttat tillbaka som det var innan. Jag trivs bättre med det, och dessutom har jag fått upp mina fina gardiner, nytt överdrag på soffan och en grymt snygg TV-bänk. Jag vill höra hurrarop och massa beröm. Eller nått ;)

         
     
                  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, min favorit-del i inredningen är bilmattan, ;)

Postat av: Josefine

Bilmattan har hon fått av mig och marie!!!

Tjusigt

2007-11-06 @ 18:42:28
Postat av: matilda

kan du inte ta en närbild på dina tapeter? det ser ut som såna jag har här hemma! :p
men har du två rum nu, eller fortfarande bara ett "öppet"? Jag hade blivit galen av att ha två rum helt avstängda som tillhörde lägenheten! Jag hade trott att det bodde folk i de andra rummen...

2007-11-06 @ 20:32:49
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Marie

Jodu, de va en fina tv-bänk!

2007-11-06 @ 22:36:30
Postat av: Serafia

Ha ha, jag ska snart köpen en likadan säng som dig!

2007-11-07 @ 18:00:19
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: micke

de var väldigt vackert möblerat älskling ! jag längtar att få se de när jag kommer till dig , din tve bänk den ja , när jag såg den så var den i kartongen , tve bänken va fin du har bra smak när vi åker till ikea ha ha * ler * du kommer särkert att möblera om hemma hos mig när jag jobbar ha ha !? snart får jag träffa dig ! puss å kram älskar dig din Micke

2007-11-08 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback