Morgonsvammel

Spenderade helgen i Stockholm. Mötte hängde med Josse i lördags, och vi åkte en sväng med Kim och Thord på blomstersafari. Sen stack vi hem till Jenny, och lagade mat i väntan på att Jenny skulle komma hem från jobbet. Det var väldigt härligt att få umgås med tjejerna hela kvällen, i schlageryran. (The Ark vann! Otippat...men hurra!) Men de är inte kloka de där två, jag är alldeles trött ;)  I söndags åkte jag ut till Essinggen, och spenderade dagen med två nerviga soon-to-be-föräldrar. Vi åkte på en utflykt som egentligen inte ledde nån vart, men det var kul ändå. Lite konstigt att åka därifrån för nu träffar jag inte min syster nått mer innan hon blir mamma. På onsdag sätts hon igång om inte den envisa lilla rackartussen kommer av sig själv innan dess. Jag väntar med spänning!

Jag är inte lämpad för att åka kollektivt. Blir så irriterad på tågtider, folk och trängsel. Grrr....

Fick för några dagar sedan en utmaning av min compadre Matilda. No worries, ska ta tag i den. Men jag funderar ännu lite på vad jag ska skriva. Och vem jag ska skicka utmaningen vidare till.

Det är jättetidig morgon nu. Och jag bestämde mig för att skriva blogg. I-D-I-O-T-! Kommer ju inte på något alls...

Kommentarer
Postat av: Moberg

Wtf, fortfarande ingen bebis?!

Postat av: matilda

meh, nu får ju bebisen komma.. :p

2007-03-12 @ 17:29:30
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag veeet! Försökte tala om det för den lille skrutten i helgen, men det verkar som om "den" inte valt att lyssna... Drygt.

2007-03-12 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback