Meeen daah!

Varför förstår inte bebisen att den måste komma ut nu, eftersom mostern håller på att gå i bitar av väntan nu? För det är ju såklart mig det är synd om när det är sex dagar över inte tiden, inte min syster eller hennes T. Det är lite synd om dem som måste vänta massa extra dagar, men mest synd om mig. Stackars mig ;)

Om EXAKT en månad så flyger jag över havet till Gotland igen. Har funderat lite över det här med att åka hem som student. Är det så att alla studenter som valt att flytta från allt kärt, åker hem lika sällan som jag? Åkte från Gotland 7 januari, och det kommer då alltså ha varit tre månader sen jag var där sist. Och nu när jag skrev det insåg jag att det kanske inte är så länge. Men det känns länge. I alla fall, tycker det är orättvist att inte jag får träffa min mamma, min pappa och alla andra mer än några få dagar på tre månader. Jajaaaa, jag valde själv att flytta. Men inte sjutton trodde jag det skulle vara såhär svårt att få ihop pengar till att åka hem över en helg. Damn you snåla studiemedelsbestämmare.

DÅLIG STUDENT som sitter vid datorn istället för att läsa klart boken som ska vara klar imorgon.

Imorse hade jag sovmorgon. Exakt klockan 07:22 ringde mobilen. Det var min storebror som undrade vad jag gjorde. GAH! Visst blev jag glad att han ringde, men jag morrade bara till svar och la på. Ringde dock upp två timmar senare, mycket mer utsoven och glad.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=134000797
Jag är en enkel människa, jag vet. Men den här låten väcker dansnerven i mig. Rolig dessutom.

Ibland tror man så mycket på något, bara för att man vill att det ska vara så. Sen när det inte är så blir man alldeles för besviken. Men man får väl ge det ett par dagar till så tänker jag nog inte på det mer.

NEJ. Nu ska jag först räkna lite på huruvida jag har råd att nappa på helgens föreslagna planer, sen är det dags att omvandlas till en duktig student!

(börjar btw bli förjävvla dåligt med kommentarer igen....shame on you gratisläsare)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Sorry! Vad säga? Mer stålar till Linn CSN! (och till oss andra såklart...)

2007-03-06 @ 20:13:08
Postat av: Moberg

Jag kan garantera att Sång om ingenting kommer spelas här på lördag, =P. Kanske att det blir krogutgång också? Ingen vet..., men vi bor ju rätt så nära innerstaden i denna sketna stad =P

Postat av: Moberg

Btw, har du också en myspace?

2007-03-07 @ 08:41:04
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Linn

Det har jag nog, men den använder jag inte. Det är denna blogg för hela slanten.

2007-03-07 @ 15:46:44
Postat av: matilda

sätter min kråka här för att markera att jag läst inlägget ;)

2007-03-07 @ 18:57:53
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback