Kluringar :P

Mår inte så bra idag, så det blir inget större skrivande här. Men har dock två saker jag vill dela med mig av.

1. Kolla in
Matilda 's blogg BUMS! Jag har skickat in ett mysterium som nu ska funderas kring. Så klicka dig dit och fundera. Jag vill gärna veta vad andra tycker och tänker om saken.

2. I lördags fick jag ju som sagt träffa Maj för första gången, och även hålla henne lite innan hon började vråla. Fick en bild skickad till mig idag av systren. Så nu är frågan; vilken av tjejerna på bilden är nöjd, och vilken är lite mindre nöjd? Mycket klurigt...

image55

Kommentarer
Postat av: matilda

naw så söta ni är :D

Krya på dig och kom igång med bloggandet så fort du känner dig bättre!

Postat av: matilda

du har en skum blogg, för ibland när jag kollar in en inlägg som jag vet att jag har svarat på så står det att du fått 0 kommentarer. Ser du det så också? Måste vara jobbigt i så fall, för då förstår jag plötsligt varför du ibland gnäller om att det inte är någon som kommenterar ;)

Tyvärr har ingen fler givit sitt svar på din fråga. Kanske var den för seriös för min blogg, som du antagligen sett så handlar det senaste inlägget om varför man har mellannamn, det är ju lite mindre seriöst det kanske. Men du är välkommen att ge ditt förslag på varför! :D

2007-03-30 @ 08:59:37
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback