A D O R A B L E ! ! !

Jag önskar verkligen att jag kunde lägga ut en bild på lilla rackartussen. Så himla söt är hon!! Får en massa MMS från Kimpan hela tiden, det senaste föreställde en alldeles nybadad Maj som räckte ut tungan. Och moster blir då alldeles tårig i ögonen. Haha!

Jag är ledsen om detta kanske är totalt ointressant för er, men så får det vara. För detta är inte det sista som skrivs om Maj, var så säkra! :)

Dessutom har jag och Johanna kommit överrens om att Maj och William (Johannas systerson) ska gifta sig när de blir alldeles vuxna så att jag och Johanna kan gå på bröllop tillsammans. Måste kanske cleara det lite med föräldrarna först, men whattaheck! Ska väl inte va några problem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback