SOMMARLOV!

För en vecka sen dundrade hela min familj in i lägenheten på Domaregatan. Eller i alla fall nästan hela. Det har varit full fart hela tiden, men utflykter, redovisningar och fördelsedagskalas. Det har varit roligt, men nu är jag trött. Hade skolavslutning igår, och har med andra ord gått klart mitt första år på högskolan och tagit 40 poäng. Jag är mycket stolt över mig själv. Och jag är inte ens trött på det ännu. Bra det, eftersom det faktiskt är 2,5 år kvar. Eller bara 2,5 år kvar, känns det som.

Just nu borde jag egentligen städa, packa och gå ner i tvättstugan. Men jag orkar inte, för jag är lite lat. Och sen är det varmt. fast jag ska snart sätta fortsätta med mitt stök. Särskilt eftersom min mamma just nu fixar med mina blommor, och städar balkongen, och min pappa sitter och skruvar ihop ett nattduksbord jag köpte igår. Medans jag sitter här och läser bloggar och skriver blogg. Det är ganska fult gjort av mig. Men jag har en rast.... hrm. Eh...ska snart vara nyttig igen.

Senare ska jag och mor och far åka ner till stan och kolla lite på studenterna och framför allt på Jenny som ska gå med Eskil-studenterna och spela (eller drilla... jag vet inte riktigt men det är lika roligt oavsett). Gött. Men först som sagt, packa klart!

För IMORGON åker jag hem till GOTLAND. Sen kommer inte jag tillbaka förrän i slutet på augusti. Fatta vad skönt med sommar på Gotland. Jobba lite, softa mycket och leva alldeles ofantligt mycket. Härligt!! Det är så väldigt skönt att jag nästan blir tårögd när jag tänker på att jag imorgon eftermiddag kommer sitta på terassen på Själsö och klia Sasha bakom örona. Det är så det borde vara alla dagar. Men ni vet, jag tycker om Eskilstuna också. Lite mindre på sommaren bara :) Kommer dock att sakna vännerna i Eskiltuna i sommar!

Nej. Städa, tvätta, packa var det. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Serra

Fy fabian för att du kommer få vara på ön hela sommaren! Ha mig i tanken när du glider på hamnen, grillrar med vännerna, shejkar de lurviga på schlagergolvet på Munken, sitter på Själsöterassen, äter glass på hamnen, solar och badar!

Postat av: Johanna

Eskilstuna kommer sakna dig!

2007-06-09 @ 20:29:36
URL: http://imica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback