S-tant och mammagestalt = jag?

Jag brukar vara inne och debattera på en nyhetssajt, där gotlänningar, sommargotlänningar och annat pack skriver och ventilerar sina åsikter om allt och inget. Det tycker jag är gryymt roligt, i synnerhet som det i debatterna ofta är överrepresenaterat av borgare. Då kommer jag och liksom gör lite jämvikt. Det tycker jag i alla fall ;) Men mest är det förbannat roligt. I alla fall, idag fick jag se att en av de kända aliasen där inne hade gjort en liten fördomsprofil, över hur han trodde att alla var som personer. Jag skrattade gott när jag insåg att jag fanns med på listan. Detta skrevs om mig:

Linn: Tycker jämt synd om alla en riktig mamma gestalt som jag vill krama men har tendenser till att gå överdrift. En riktig S tant med hjärtat på rätt ställe. men vet inte vad samhället kostar men vill sååå mycket.


Jaa...vad säga. Inte helt fel ute tror jag. Men inte S, V för guds skull, om ens det. Har ju faktiskt en egen vänsterfalang, KommunistLight - utan feminism, du är välkommen att joina. Jag tyckte i alla fall det var roligt att se hur andra uppfattar mig, sådär när man bara spottar ur sig åsikter.




Kommentarer
Postat av: matilda

Att folk orkar göra fördomsprofiler... Snacka om att inte ha något viktigare för sig än att smutskasta andra...
Hoppas du haft en fin helg!

Postat av: Jonas

Haha, ja tkte de var en klockren profil, fast kanske inte de me överdrifterna då ;)

2007-06-11 @ 22:49:12
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback