Mycket gasande och bromsande blir det.

Jahaja. En vecka till har gått. Och jag verkar bara blogga en gång i veckan numera. Värdelöst. Men å andra sidan, när ska man hinna med allt då?

Mina måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar ser numera ut på detta vis. 04.45 går klockradion igång och jag får höra lite på P3 i sömnen. 04.55 ringer mobilen sin förbannat irriterande signal, och jag måste gå upp. Ner för stegen, det är ALLTID lite för kallt på golvet. Klä på mig, packa ihop vad som ska med lite snabbt sen ut och låsa dörren. Upp till bilen, vidare till postlådan och hämta tidningen. Smyga in i huset, gå in och plocka ur tandställningen så att man kan prata igen, sen fixa frukost. Samtidigt ska man vars tyst, tyst eftersom det ligger två föräldrar och sover alldeles intill köket. Sen börjar processen med att sakta vakna innan man ska iväg, allt annat har sket via autopilot. Cirka 06.10 åker jag från Själsö till Klintehamn. Jag är framme typ 06.58. Arbetet börjar 07.00. Slutar 16.00. Kommer från jobbet 16.15, åker de 4 milen hem och kommer fram allt mellan 16.50 - 17.20, beroende på turistjävlarnas invasion av Visby den dagen. Går och lägger mig 21.30 ungefär. Trött blir man. Och när ska bloggandet klämmas in?

Sträckan mellan Själsö - Klintehamn ser i hastighetsbegränsningar ut som så:
30-70-90-70-50-30-50-70-90-70-50-70-50-70-90-70-50-70-90-70-50
Det är alltså 4 mil. Pretty annoying.

I helgen ska jag å titta på kissekattungar.  En av dom kanske ska bo hos mig sen. Grymt roligt.

Nej, nu är jag alldels krampig i nacken. Det är svårt att ligga ner i sängen och skriva.
Så... Godnatt för min del.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad tidigt du går upp! Ack ack ack, jag känner med dig!

Postat av: Jonas

du kan få en katt av mej ?! Ja har bild på dne i bloggen. den e bäst :D heja knoppen (som ja kallar katten för)

2007-07-02 @ 02:05:17
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback