Just nu - JUNI 2007

låt: Säkert! - Allt som är ditt
tv : det blir en tv-lös sommar för mig
aj: två stukade fingrar efter lite pärkande med Marie igår kväll
bil: den Ford 20M som är till salu inne i Visby, vill haaa
längta: ALLT roligt som kommer hända i sommar
fniss : åt den stackars volvon idag som inte rådde på min kickdown, muahaha
namnsdag : ajdunno?
snart : första midsommar med vännerna på två år
hopplöst : denna sommars ekonomi
hoppa högt av rädsla : min spegelbild är rätt obehaglig
skiva : Melody Club - Music Machine
krog : Munken, och jag ska dit på lördag tjohoo
bra : att bror köpt en 4hjuling, för den ska jag också leka med!
strax : spela lite gitarr på verandan tror jag det blir
chix : lelleträffen-hunkarna i sina tajta ställ
utgift : som sagt, sommaren
maffigast : rally på lördag. ska bli grymt att för första gången få se bror köra sin opel
bita på naglarna : hoppas att man gjort allt man ska i skolan så man får sina poäng
lurvigast : sahsa. hon fäller massor och man tror att man själv fått päls när man klappar henne
dumt : paris hiltons svid från finkan, ditt eget fel brudjävel!
korkat : somliga debattörer på helagotland.se, är det verkligen vuxna männisor?
mp3 på datorn : Cascada - How do you do
span : MC-chix denna vecka, nästa vecka blir det raggarna
yeah : semester i två veckor!
crazy eye : MMS-bilen på Maj jag fick igår....huu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback