Den hårda vägen...

Man ska inte sparka på en gräsklippare bara för att man blir arg.
Man ska inte sparka på en gräsklippare när den inte startar trots att man försökt och försökt. 
Man ska inte sparka på en gräsklippare när man har gympadojor istället för jobbarstålhätteskor.
Man ska inte sparka på en hård gammal gräsklippare från forntiden.
Man kan få en väldigt stukad och svullen tå då.
Jag lärde mig den hårda vägen.
Den hårda gamla forntidsvägen.


Och Anna, jag börjar jobba på måndag.
Då kommer jag nog synas i Sanda now and then :)


På fredag är det midsommarafton.
Då kommer min Kim, hennes Thord och deras Maj.
Maj. Min lilla solstråle.

image91

Kommentarer
Postat av: Anna

Ta vara på de sista dagarna ledigt nu! Ha en bra midsommar!

Postat av: Johanna

Aaaww! Hon är en liten sötnöt!

2007-06-21 @ 19:44:01
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: matilda

man ska inte sparka alls. da gor det ont...
hej hej fran utlandet :p

2007-06-23 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback