Bitter - en smula...

Jaha, så har sista dagen på semestervecka nummer två infunnit sig. Med risk för att låta bitter måste jag säga att denna vecka varit för jävlig. Trodde att jag klarat mig ifrån att bli sådär överjävligt dålig denna gång jag kom hem, men icke. Har varit totalt kass precis hela veckan. Så jag är rätt svidig. TROTS detta har det hänt en del roligt också.

* Var och hade långfika hos farmor. Det är alltid trevligt.


*Folkrace i onsdagskväll. Roligt att få se Marie, Karro och Tim gasa ur sig lite, och som bonus fick jag tjöta en massa med Ella, vilket var länge sen.


* Var hos Linus och Linda och fikade


* Midsommarafton med Josse och Marie, lyckades i alla fall må bra första halvan av kvällen.


* Kim, Thord och Maj kom ner till ön och stannar tills augusti, yeah!


* Grillkväll med nästan hela familjen, kändes härligt


Idag kanske jag får lägga till släktkalas på listan också. Om jag mår bra ikväll ska jag till Lärbro och fira kusiner som slutat nian och tagit studenten och träffa mostrar och kusiner och allt sånt. Länge sedan sist.

Imorgon börjar jobbet. Känns både bra och dåligt. Vill ju egentligen bara vara ledig hela sommaren och inte göra någonting, men samtidigt är det skönt med struktur, kul att klippa gräs och nödvändigt med lön. Hade varit med positiv inför morgondagen om jag mått bra.

Som sagt, med risk för att låta bitter...

Marie har dock muntrat upp mitt humör till tusen, eftersom hon lyckats ordna så att hon ska få besikta sin svågers Volvo-cab på min födelsedag. Det innebär att vi komme få cruisa i den. Den här Volvo-caben är hemmabyggd av Jonas och Thomas, två sorkar hemmahörande i min hemsocken Etelhem. Jag tyckte den här caben var ASHÄFTIG när jag var en sisådär 10 år kanske, och den bilen var min idol en hel sommar. Nu ska jag få åka i den. WOHO!

Vad gör ni andra såhär en vecka kvar till ljuva juli?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag jobbar och står i jag med, =)

Postat av: Anna

Försöker jobba, men det verkar som att Anna lyckats dra på sig en halsfluss även den här sommaren! Bara jag som lyckas med sådant! Haha..!

2007-06-24 @ 23:55:02
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback