Reklamera kroppsdelar?

Blä. Jag är alldeles nere. Har varit sjuk varje dag i över två veckor. Jag hatar min mage. Den gör mig sjukskriven så jag förlorar pengar. Jävla mage. Finns det liksom inget ställe där man kan reklamera skadat gods, som man blivit fast med? "Hej, jag fick den här magen 1985, och den har inte fungerat normalt på 9 år, jag vill ha en ny eller pengarna tillbaka". Skulle vart behändigt. Men men, var i alla fall hos en dansk doktor och pratade igår och fick några slags mirakelpiller. De verkar hjälpa, vilket är skönt. Dock är det biverkningar. Man blir helt torr i munnen och i ögonen. Så här går jag och suger på en tvättsvamp typ. Eller nej, men det skulle ha vart skönt. Har varit helt sjukt trött idag, ungefär som man är när man precis vaknat. Så har jag varit konstant hela dan, och är fortfarande. Ja, jag hatar min mage. Den förstör alltid en massa roliga saker. Damn you.

Har fått låna en TV av min moster, och rotat fram föräldrarnas gamla digitalbox, så nu kan jag äntligen få se TV utan strid igen ;) Sitter nu här på mina 10 kvadratmeter med en TV och en dator. Nörd. I alla fall, såg nyss på Tori & Dean-programmet. Det vill säga Tori "Donna i Bevvan" Spelling och hennes gubbes liv dokumentera alldeles oregisserat....(HAHA!). De bor i en husvagn lyxigare än min lägenhet, men deras vänner vägrade sova en natt där för att det var så "tacky". Jag tycker inte om rika människor med den attityden. Jag tycker inte om fattiga med den attityden heller iofs.

Och inte fick jag se några kattungar heller. Nästa helg kanske. Hoppas jag mår bättre då. Jävla mage.



Kommentarer
Postat av: Jonas

jag har en kattubge, titta på den! Dessutom ´kan ju du o anna joina klubb me dator och tv på 10 kvadrat ?

Postat av: matilda

stackars linn... Hoppas det blir bättre i alla fall snart

2007-07-04 @ 14:26:29
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anna

Inget fel med dator och tv på 10 kvadrat, jag trivs utmärkt. Och så sängen förstås, utan min 120 hade jag inte överlevt! Det är väl mysigt med 10 kvadrat?

2007-07-04 @ 22:44:03
URL: http://lillfraesarn.blogg.se
Postat av: Johanna

Ack att du inte fick se några kattungar! Man mår alltid lite bättre efter att titta på kattungar, dom är magiska eller nått! =)

2007-07-05 @ 11:38:19
URL: http://imica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback