Regn, regn, regn

Jag hittade en lista på Jonas blogg, och den snodde jag.
Listor ÄR roligt.



Vad blir ditt namn baklänges?
Mörtsdnus Nnil

Har du gjort en snöängel i år?
Nej. Det är kallt och blött. Jag tycker inte om snö.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ett dygn eller nått sånt.

Platt eller lockigt hår?

Har oerhört slitna korkskruvslockar

Är du kär i någon?
Det är en hemlis.

Vad gör du när det regnar?
Sitter och fyller i listor i min blogg...

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jo, det har hänt.

Vad har du för startsida på internet?
helagotland.se


Vem ringde du senast?

Sweet little lovin' Marie


Tycker du att sengångare är söta?
Huh?

Har du haft vattkoppor?
Ja. Det var ruskigt.

Har du någon gång testat karate?
Möjligen någon eget påhittad variant som jag provat på storebror


Vilken mobilringsignal?

OC-låten "California"


Minimorötter eller pommes frites?
Beror på vilken dag det är.

Första sporten du gått på?
Luftgevärsskytte skulle jag tro. Eller fotboll. Eller handboll.

Vad längtar du mest till just nu?
The Ark och Sahara Hotnights på Kneippbyn i slutet på juli

Hur gammal har du tänkt bli?
Så gammal att jag hunnit med allt.


När åt du senast en fiskbulle? 
Minst 9 år sen i alla fall.

Vad drömde du inatt?
Jag drömde att jag fick en stor överraskning på min födelsedag.

Vilken tv-serie är bäst?
Simpson - alla gånger!

Kan du gå ner i spagat?
HAHAHAH!

Vad åt du senast?
Två rostade smörgåsar med skinka på

Höga eller låga strumpor?
Beror på om det är varmt eller kallt ute.


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att något ska hända mina kära. Och gröna mördargräshoppor.

Har du varit kär i en kändis?
Det har väl alla?


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Ytterst sällan.

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Sojamjölk


Vad har du för färg på ditt påslakan?

Just nu är det massor med färger. Röd, gul.blå, grön, vit, grå.


Vad ska du döpa dina barn till?
Jag har paxat Tyra, Daisy och Anton.


Sommar eller snö?
Sommar

Bikini eller baddräkt?
Bikini... inte för att man blir brunare av det men i alla fall


Snyggaste läraren?
LÄrare är väl aldrig snygga? Eller föresten....hrm.


Är du mörkrädd?

Inte ofta.


Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?

Jadå.


Riktig gran eller plastgran?

Plastgran!


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt.


Godaste drickan till frukosten?

Vatten...

Senast lästa bok?

Det var nog nån kurslitteratur om naturkunskap


Vem kramade du senast?
Maj

Älskar du att sjunga?
Jamenvisst.

Vill du bli
president?
Nej. Men jag vill känna presidenten.


Har du spelat kille i en teater?
Jepp.

Duscha eller bada?
Duscha, lääääänge.

Kan du ditt mobilnr utantill?
Som ett rinnande vatten.


Har du tråkigt?

Inte särskilt.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Oh ja.

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro


Hur tar du dig till skolan?
Cykel, bil eller buss.


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej det tror jag inte.

Sjunger du på toa?
Nej, inte vad jag är medveten om i alla fall

Vilken färg har din jacka?
En svart, och en grå.


Använder du långkallingar?
Om det är väldigt kallt.

Är du höjdrädd?
Jo, när det gäller vissa saker är jag nog det.


Vilket land vill du åka till?
Jamaica skulle vara häftigt. Och Irland.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min mor och jag satt och pratade om nått, minns inte vad.

Vad ska du göra NU?
Äta lite lunch tror jag bestämt.

NU vill det till att ni som läst den här listan, gör den i er egen blogg så att jag också får lära mig nått om mina compadres.


Kommentarer
Postat av: matilda

no!!! I won't do it! NO NO NO!!!!!!!!!

Postat av: Johanna

Seriöst vilken lång lista! Om det inte vore för att rabarberpajen snart är klar skulle jag göra listan. Jag får göra den imorgon! =)

2007-07-07 @ 21:55:06
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Serra

Hej vännen! Såg till att mest bara träffa familjen när jag var hemma. Nästa gång jag kommer till ön, i början av september antar jag att du börjat skolan igen.. Men jag ska se till att komma och hälsa på dig någon helg då!
Kram!

2007-07-10 @ 21:55:12
URL: http://serafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback