Onda klisterlappar

Jag är en snobb när det gäller skivor. Jag måste ha alla skivor i original, med originalfodral och originalhäfte med text och bild. Även om jag kan få en skiva nedladdad alldeles gratis så väljer jag alltså att köpa skivan istället. Det är kärlek helt enkelt.

Har idag varit på ROCKS (affärernas affär) och inhandlat Säkert!'s skiva, och Marit Bergmans sista skiva också.

MEN jag blir så galet irriterad. Varför, varför, VARFÖR sätter de på en massa klisterlappar på fodralen till skivorna? Prislappar, betyg på skivan, realappar osv. Jag har inget emot lapparna i sig, men det är ju förbannat dumt när de inte går och ta bort. Så då sitter man där med sina nya, fina skivor med med en massa klisterlappar som inte går bort utan timtals av krafsande. (Jag brukar krafsa, det är så fult med lapparna). En del lappar går ju jättelätt att ta bort, andra sitter som berg. Varför är inte alla lappar med "enkelt klister"? Jag hatar klisterlappar.

Ja, jag sa ju att jag är en snobb. Nu ska jag gå och krafsa på mitt Marit Bergman-fodral.

Kommentarer
Postat av: matilda

grrrrrrrrrr... klisterlappar som förstör pappfodral och lämnar fula märken på plastfodral är något vi inte gillar. Det borde vara en valfråga vid nästa val!

Postat av: Anna

Linn VS Klisterlapparna, hur skall detta sluta?

2007-07-20 @ 23:15:45
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback