I'm electric, i just want to dance

Ikväll har jag gjort något jag faktiskt inte trodde att jag kunde göra. Jag gick på krogen själv, utan sällskap. Det var ganska läskigt. Men ingen av mina kompisar kunde/ville ju följa med.

I alla fall, Melody Club spelade på Gutekällaren och jag kunde bara inte missa det. Så jag gick dit själv helt enkelt. Spelningen var gött bra, och jag är glad att jag gjorde det. Men jag kände mig som en kuf i mitt hörn. Men det var nog jag som var normal och alla andra kufar. Gute är stället dit de vackra människorna går, inte jag. Och nu är det alldeles invarderat med sliskiga Stockholmare. Men musik står över dryga stekare, och jag fick äntligen se ett av mina favoritband  live.

                                                          image104


Undrar dock vad det är jag utstrålar eftersom jag alltid blir raggad på av gubbar. Ser jag ut som att jag föredrar 40-taggare eller? Naj hiu!

Sen har jag varit hos Linda Pettsson och klippt mig idag. The lugg is back :D

Nej, sova kanske? Imorgon är det storloppis i Dalhem och middag med hela familjen!


Kommentarer
Postat av: matilda

modigt gjort av dig! Att gå på en inomhuskonsert själv är inte det lättaste, utomhus är det mer naturligt på nåt sätt. Vad bra att det var en trevlig spelning!
än en gång, tackelitack för det vadderade kuvertet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback