Det gick som smort i helgen.... (obs!pappaskämt)

Jaha. Varit sjukskriven igen. Allvarligt talat. Jag förstod redan i höstas att det skulle bli svårt att slå sommaren 2006, men vafan. 2007 års sommar behöver väl inte bli såhär totalt värdelös bara för det. Jag ska sälja min mage på E-bay och ersätta den med en plastkasse eller något annat i samma prisklass.

Helgens ASGARV stod min kära storasyster för. Och nu tänker jag hänga ut henne här i bloggen. Muahaha!

Kim och Maj har precis duschat, och Maj ligger på en filt på golvet och är sitt vanliga nakenfisiga jag. Kim har glömt något att smörja in sin fnasiga bebis med, och går in i föräldrarnas sovrum för att hitta nån slags hudkräm. Hon kommer ut med en tub och tar lite kräm och smörjer in sig själv i ansiktet innan hon tar sig an bebisen.
Kim: - Men hm... vad den här luktade konstigt.
Linn: - Jaha?
Kim: - !!!
Linn: - Vadå?
Kim: - Det är fotkräm!


Ja, det kanske inte låter roligt när man skriver ner det såhär. Men att se sin storasysters min när hon precis inser att hon smörjt in sitt ansikte med pappas fotkräm är helt HILARIOUS!! Jag skrattar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi, jag skrattade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback