Är det en vanlig dag? Jo...

Imorgon är det min födelsedag. Jag är barnsligt förtjust i födelsedagar. När blir man för gammal för att kvällen innan  vara alldeles uppspelt, och att se fram emot att människor grattar en? Blir man någonsin för gammal för det? Jag försöker hålla min iver för mig själv, för jag anser det kanske inte socialt accepterat att drömma om sin födelsedag en vecka i förväg. Det är lite sjukt. Men å andra sidan, varför ska man inte få göra det? Jag är nog in favor för att födelsedagar ska få vara en egodag, och att man ska få vara barnsligt förtjust så länge man vill. Ja. Jag rösta på det.

Imorgon kommer jag nog ha träningsverk efter att ha gått med röjare i cirka 4 timmar idag. Aj aj.

Gud. Jag hade så mycket i huvudet att skriva ner. Men det försvann. Eller så hamnade hjärnan i viloläge. Är trött som en sten. Det är inte normalt att gå upp 4.45.

I alla fall. Imorgon fyller jag 22. Deddu. Jag känner mig inte som en dag över 19. Hrm.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Grattis Linn! Checkade datan idag för första gången på länge! Kram, Elisabet! PS: SOOOOOOL vill vi ha!

2007-07-12 @ 23:00:49
Postat av: matilda

Hipp hipp HURRA. Hipp hipp HURRA. Hipp hipp HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D
Hoppas du får en superdag :D
jag gick upp 4.30 i onsdags ;)

Postat av: Serra

HALLÅ, nu vill jag veta vad du fått i födelsedagspresent!

2007-07-15 @ 20:47:55
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: Serra

HALLÅ, nu vill jag veta vad du fått i födelsedagspresent!

2007-07-15 @ 20:48:09
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: matilda

instämmer med Serafia. När får vi en redogörelse över helgens strapatser???

2007-07-16 @ 17:54:50
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback