Just nu

låt : "Vi kommer att dö samtidigt" - Säkert
tv : Grey's Anatomy hade säsongsavslutning i tisdag, åh vad jag grääät!
aj: I förebyggande syfte, när jag halkade omkull på äckelsnön. (Det kommer snart....)
bil: Stackars Caprin står ensam i ett skjul...
längta: Soon to be MOSTER
fniss : En liten kille jag intervjuade på dagis igår orsakade veckans största fniss (dock inombords!)
namnsdag : Beeeert. Jag känner en Bert *stolt*
snart : BÄBISEN
hopplöst : när ska man hitta en lucka att åka till Gotland på?
hoppa högt av rädsla : Folkpartiet ger mig ofta den känslan
skiva : Pengabrorsan - Moneybrother
krog : Pass?
bra : Att jag fick VG på BÅDA mina tentor, tjohooo!
strax : Koka spaghetti
chix : Jaa. Det finns ett chix.
utgift : Allting är utgifter. Jag är pankare än pankast jämt känns det som.
maffigast : Kan inte komma på något maffigaste idag.
bita på naglarna : Nää, vad äckligt
lurvigast : damråttorna under min säng
dumt : Jan Björklund. Dumbass!
korkat : se ovanstående idiot.
mp3 på datan : "Show the world" - Incase
span : Mm, han står även nämnd under kategorin chix...
yeah : BÄÄBIS BÄÄÄBIS BÄÄÄÄÄBIS snart.
crazy eye : Mitt eget. Kolla bara här under...

Crazyeye




Kommentarer
Postat av: Gissa vem!

Måste bara fråga...ang. hopplöst i ditt blogginlägg:
Finns det inte flyg eller båt till Gotland? Jag visste inte ens att man kunde åka "lucka" dit. Var bokar man?

2007-02-11 @ 12:06:07
Postat av: Gissa vem!

Angående Gotland så har jag en liten fråga. Försökte skicka in den till Vardagens mysterium som vägrar ta upp den, skulle du vilja ta tag i den? Frågan som förbryllat mig i flera år nu är: Är det vanligare att ha sammanvuxna tår om man är gotlänning än om man är någon annanstans ifrån? Jag vet tre med gotländskt ursprung som har det, men ingen annan. Kan du lösa mitt mysterium så blir jag glad!

2007-02-11 @ 12:20:07
Postat av: Blueberry Tequila

Du är ju hur bra som helst, VG på båda tentorna! Stort grattis *s*

Postat av: matilda

"gissa vem" är en familjemedlem till mig (om du inte redan gissat det), det är av den anledningen jag inte valt att ta med gotlands-fötter...

hur går det med kommentarerna?

2007-02-11 @ 20:28:10
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Kul att du kommenterade på min blogg. mina läsare är annars typ sämst på det...
Alltså, är det du som ska ha en bebis eller din syster?? (jag har en bebis!)
Och kan du inte berätta vad dagiskillen sa för kul i intervjun!?

2007-02-11 @ 21:38:01
URL: http://annasoundtrack.blogspot.com
Postat av: Tilly

Bra idé! En handbok, jag menar tror alla skulle må lite bättre av att inte svära så mycket. Ska försöka lägga upp en miniversion på bloggen så smånigom.
Of Love Tilly

2007-02-12 @ 08:31:43
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback