Timmarna går åt h-e för långsamt!

Julen har kommit och gått. Den var mysig, men inte alls som vanligt. Två stora förändringar detta år. Maj och Micke heter förändringarna. Att ha med en kräksjuk liten Maj på julafton är riktigt roligt (minus kräksjukegrejen), men det är förvisso alltid roligt att ha med Maj. Att inte ha med Micke är däremot pest. Ungefär varannan minut under hela julaftonskvällen (det är då hela familjen kommit på plats) så blev jag sorgsen för att jag inte hade Micke där bredvid. Hu. Men annars så var det najs :)

Tack vare ytterst snälla föräldrar är det musik i bilen igen. Boo-yah! Katten är gladast som slipper höra sin matte skråla i åtta mil, haha!

Azra-bus har fått ett nytt sår på magen, men nu är jag inte orolig. Det blir så ibland, och hon är ju pigg. Väldigt, väldigt pigg. Jag tror faktiskt hon chockat min familj lite, de har inte riktigt trott på mig när jag säger att hon är galen. men hon har visat det nu, haha!

Just nu sitter jag och försöker mentalt plocka bort min huvudvärk. Av alla kvällar vill jag vara på topp just denna. För om ungefär två och en halv timme glider båten i i Visby hamn. Och på båten finns min karl. Jag har saknat honom så det gör ont i hela skelettet. Men nu är han snart här och ska stanna i typ tio dagar. Återigen min favoritplats på jorden tillsammans med den jag älskar mest av allt. Det är livet.

Maj. Fy rackarn vad hon är härlig den ungen.


                    



GAH! Är klockan inte Micke snart?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fullt möjligt att huvudvärken försvinner när båten kommer, =)
Vår jul var bra, vi hade ingen kräksjuk bebis men vi har ju William och han var magsjuk med diarré och allt, diarré och blöjeksem går inte sådär superbra ihop... Han vaknade klockan 07.30 på morgonen, sov inte middag och kunde inte slappna av och sova förrän 21.30 på kvällen... Han var väldigt trött och ledsen.
Det är riktigt hemskt när små bebisar är så ledsna! Varken kräksjuka eller diarré är ju trevligt...

Postat av: Micke

hej min älskling ! jag saknar dig så mycket de e så långt kvar till på söndag , när jag skriver till dig så lysnnar jag på * bästa mappen * jag är ju så van att du är hos mig men nu är du på ön över östersjön jag tänker när jag var hos dig , skrattar när vi var på Visby när du har på dig din * hallon mössa * HA HA nää snart ska jag sova för andra gången ha ha sov så gott min älskade ängel från ön puss puss

2008-01-09 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback