Panik

Sent igår kväll fick min pojkvän se mig i panik för första gången.
Why?
För att min katt har ett hål i magen.

Azrisen kastrerades i tisdags, och har varit väldigt pigg och alert sen dess. Men igår kväll fick jag se att stygnen gått upp i ena änden av det enorma ärret. Katten har alltså ca. 1 cm hål i magen, så det liksom är fritt att kika in på hennes inälvor. OCh eftersom min katt är min bäbis blev jag panikslagen. Är fortfarande lite panikslagen, fast jag hörde på veterinären att det var ganska vanligt. Ska åka med min lilla hålmagade kisse tillbaka till Eskilstuna nu och hälsa på doktorn.

Jag tror och hoppas att det kommer går bra. Men jag mår lite illa, som alltid när jag har panik.

image142


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej! Jag förstår din panik fullständigt! Du måste hålla oss uppdaterade om vad som händer!

Postat av: Jossan

Förstår din panik.. Men framför allt så tycker jag synd om kissemissen.. (oj då vart kom det där ifrån?)

2007-12-17 @ 14:39:33
Postat av: micke

de var inte trevligt å se dig när du fick panik gumman , hoppas att det har blivit mycket bättre när Azra är på Gotland ? jag kollade ju inte nått ärret på Azra när jag var hemma hos dig i går i dag älskar dig å saknar dig så mycket puss från din Chileanen

2007-12-20 @ 23:35:55
Postat av: Ladysoul

Gud vilken söt katt!

2008-01-05 @ 09:09:18
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback