Mummel

Vilken jävla dag så att säga.

Jag är på Gotland nu i alla fall. Jag älskar Gotland. Blir liksom lite lättare i stegen när jag kommer hit.

Igår så var jag barnvakt åt Maj, eller snarare underhållare, så att systren och Thord skulle hinna pynta sitt hus lite. Maj gillar mig, det är mycket roligt. Sen åke jag hem och rastade katten och så. Ägnade sedan ett antal timmar till att slå in julklappar och skriva rim. Det är ganska svårt att göra fina paket när man har en galen katt i näheten. Bara så att ni vet.

Har ingen motivation till att blogga egentligen. Ska julstäda och pynta min stuga istället.

Jag saknar min sork så väldigt mycket. Bara 6 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: matilda

Önskar dig och familjen en underbar julehelg! Massor av tomtekramar och snöflingor!

Postat av: micke

jag saknar dig med gumman ! puss

2007-12-23 @ 11:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback