Lages bastusång kan orsaka brudskrik även hos mig.

Igår kväll åkte jag en evighetslång väg alldeles för sent ut till södraste Gotland och till Fidepuben. Smalare än Tord band spelade, och my gang was there. Det var lika roligt och röjigt som det alltid är på Fidepuben. Det är så avslappnat där, min kopp med te om man säger så. Lite roligt var det också, eftersom jag firar 10-årsjubileum i år, med Smalare än Tord. De var mina "idoler" när jag var typ 12 år, och jag har sett dem nästan varje  sommar sen dess. Och fler lär det bli.

Sen var det ju helt härligt att träffa tjejerna igen. Det har varit alldeles för lite sådant i sommar. Min mage är min orsak. Som med allt annat (ja ä int bitter...). Fick träffa Marie, Josse, Anna, Serafia och Monika. NAJS! Sen fick jag sällskap hem i bilen av Josse också, vilket förmodligen var tur. Lång väg hem, sen natt är lite sömnvarning på.

Det har blivit mycket musikbloggande nu det senaste, men det ändras nog nu. Allt är avklarat i princip.

Imorgon är det namngivningsfest för Maj. Gullunge.

Och nästa helg blir jag sambo. Det ni.

Snart är den här sommaren över, och det är dags att fara tillbaka till Eskilstuna. I våras gjorde jag en lista över vad som skulle upplevas den här sommaren. Har den uppfyllts tro?

Lelleträffen. - Lite raggande på MC-åkare hanns med.
Midsummer week. - Låg sjuk och missade den totalt.
Midsommar. - Inte världens mest lyckade, men med trevligt sällskap.
Födelsedag. - Den har firats.
Melody Club. - Oh yeah.
The Ark. - Magiskt.
Sahara Hotnights. - Jajjamen.
Munken. - Alldeles för lite av den varan.
Hamnen. - Ganska lite av detta med.
Fidepuben. - Yes!
Coverband - Ett och annat.

Ska nu gå och busa lite med min systerdotter.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: matilda

sambo? har jag missat nåt? eller är det tillökning på kattfronten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback