I ett litet grönt hus på Själsö...

I början på sommaren efterfrågade Johanna bilder på min lilla stuga. Jag är inte direkt rapp i skorna, men nu kommer de faktiskt. Bättre sent än aldrig är en klyscha jag tagit till mig.
Så Johanna, bara för dej min vän :) (Ni andra får väl också smygkika lite....hihi)
   
                             
    

                                                

                                  

Detta är alltså de yttepyttesmå 10 kvadrat jag vistas på när jag är på Gotland. Utvändigt har det tillkommit en liten träveranda också, men det glömde jag ta en bild på.

Och Matilda, för att klargöra mitt samboskap ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

En kissekatt! Jag försökte fråga om ditt samboskap förut men min idiotdator tillåter inte att jag kommenterar... Men jag gissade att det var en kissekatt, =)

Postat av: matilda

i den stugan har jag varit i! :D
damn, det verkar som att du blir kattsambo före mig. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... ;)

2007-08-06 @ 20:29:32
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback