Tur att man har Maj att blir glad över i alla fall

Hade skrivit ett ganska långt inlägg här. Men det försvann. Och det gör mig irriterad. För jag orkar inte skriva allt igen. Gah! När ska de fixa blogg.se så att det funkar ordentligt...

I alla fall. Min motivation till skolan är låg, typ fotknölarna-låg, just nu. Vi fick en ganska saftig och fram för allt orättvis bakläxa på vår redovisning vi hade innan påsk. Det suger. För det blir dubbelt jobb just nu, vilket ingen direkt uppskattar. I synnerhet som det är lärarna som strulat till det, och vi får ta konsekvensen av deras schabbel. Ja, jag är bitter. Bitter like hell.

Men men, skit samma. Orkar inte tänka på det.

Jag har något mycket finare att tänka på. Majsen. Som kommer heta Linn i andranamn, efter mig. Gissa om jag är stolt. Hon ska heta Petra också, efter Thords syster. Så hon är nog också väldigt stolt. :D Och kläderna jag köpte till lilltjejjen sitter som en smäck. Är hon inte adorable

image56

Kommentarer
Postat av: matilda

fräsig outfit barnet har! :)

När ska du konvertera till Blogger och slippa strulet då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback