Ett försök till en bilddagbok

image64

I fredags brände jag iväg med Caprin längs E20, med Stora Essingen som mål. Och jag körde inte ens det minsta vilse.

image65
Det var nästan lite läskigt till och med. Första gången jag körde sådär långt ensam, och på motorväg och allt. Är man infödd gotlänning och enbart kört på den lilla skrutt-ön blir det ett ganska stort steg att komma upp på Essingeleden. Kom i alla fall fram i ett stycke, och med oskadd bil.

image66

Själva anledningen att åka till Stockholm var ju för att hänga med Thord och Kim och Maj. Jag och syrran tog med rackarpalten till Skärholmens köpcenter för att handla kläder till Kim. Själv fick jag tänka på något annat då jag är lade mina sista slantar på bensin och inte hade ett rött öre att köpa något för. (Snart får man pengar igen dock!)

image67

Det knasiga var att själva målet med shoppingturen var att Kim skulle handla upp sig på icke-gravid-kläder. Men när vi kom hem hade vi endast en hög med Maj-saker. Det är till att bli en bortskämd liten parvel.Vi slängde ihop lite tacos (fast med kyckling) när vi kom hem, och mumsade i oss. Sen vart det paltkoma i soffan resten av kvällen tills jag slocknade.

image68

Idag så har jag egentligen inte gjort någonting mer än att gosa med Maj. Hon är väldigt bra på det :)

image69

Dessutom fyller min mormor hela 82 år idag, så vi ringde och grattade henne. Hipp hipp hurra!!


Kommentarer
Postat av: matilda

wow vilken raggarbild med dig i caprin! :D

Postat av: Johanna

Ack, du är så himla coooool!

2007-04-23 @ 18:48:06
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Johanna

På allvar, säg till nästa gång du ska cruisa runt E-town så kikar jag ut i fönstret för att se om jag ser dig!

2007-04-23 @ 18:49:06
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Cax

Ah cool Capri!
Kasta in lite mer bilder på den!!!

2007-05-01 @ 18:01:18
URL: http://cax-kaktus.blogspot.com
Postat av: Cax

Ah cool Capri!
Kasta in lite mer bilder på den!!!

2007-05-01 @ 18:01:27
URL: http://cax-kaktus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback