Stockholmsbesök

Efter tre dagar av skrotande i ensamhet i lägenheten fick jag nog och tog tåget till Stockholm i lördagskväll. Tur var väl det för då blev helgen lyckad trots allt. Tacos med Kim & Thord och idag var vi iväg och köpte en skrivare. Det gick på 600 spänn allt som allt med sladdar och patroner och det. En bra affär tycker jag.

Tillbringade hela lördagen med att jobba på första delen i hemtentan som ska lämnas in på tisdag. Det var krångligt. Har ingen rutin på att plugga längre, men det löste sig ändå. Fick ihop mitt A4 och är väl kanske inte 100% nöjd, men dock 75%. Och det är ju helt OK. Förhoppningsvis så tar de lite hänsyn till att det är absolut första grejen vi gör.

Raymond & Maria har kommit med ny singel. Som väntat jäkligt bra. Nu väntar jag på skivan :)

Har inte så mycket att skriva egentligen. Inte mer än mitt vanliga tjat om att jag vill höra från er där hemma.
Saknar er som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback