Håhå jaja...

Imorgon kommer min Jossäfiin till fastlandet. Estocolmo. Vi ska shoppa. Sen ska vi åka till Eskilstuna för hon ska hälsa på mig i min lya. Jag måste städa. Jag kan ju inte låta folk få reda på hur skamligt sällan jag städar nu när ingen egentligen kommer hem till mig. Skabbigt. Men vem fan tycker det är kul att dammsuga? Ärligt...

Sitter i skolan. Har ÄNTLIGEN lyckats göra en adressändring. Så från och med 1 oktober bor jag officiellt i Eskilstuna. Smaka på det. Eskilstuna. Hm. Jo, det funkar. Tror nog att jag valt rätt. Det känns så. Inte minst för att jag gillar min lägenhet så jävla mycket. Tänkt om Gotlands kommun kunde ordna det såhär bra också. Billig och stort och alldeles alldeles underbart. Ja, jag inser att min lägenhet är mycket väl begagnad, och den sticker inte under stol med det. Men faktiskt, av alla råtthål jag bott på så är det här det finaste. Så det så.

Snaaaaart kommer bredbandet. Om ca. 2 veckor så kommer jag vara online jämt.

Nästa vecka är det VFUvecka. Alltså praktik. Jag ska vara på en förskola jag. Tjoho. Men det kommer bli svårt för dem att komma upp i vad Forellen gjorde. Åh, vad jag saknar alla dem ungarna. *suckar lite sorgset*. Men jag får väl nya småglin att ägna all min uppmärksamhet åt nu. I februari kommer dock den lille knodden som ska vara enväldig härskare över min tid. "Mosta Linn". jojagtackarja.

Har sagt hejdå till Kim och Thord nu. Dumt. Jag gillar inte att de ska flytta. Och jaaaa, jag vet att alla säger till mig att det bara är tre månader, sen kommer de hem igen. Men jag gillar det inte i alla fall.

Nu ska jag köpa lite svarta papper. Håller på att skapa konst sörru.
Nej men vafan. Hör av er lite va. Vill ha FLER sms, FLER mail och FLER kommentarer på det ni läser. Jag veeet att ni läser gotlänningarna.

Kommentarer
Postat av: Murvel!

mummel mummel mummel! ja ett inlägg får du iafsiken!
Nu tycker jag att vi hittar på någe skojsigare!

2006-09-30 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback