Gotland

Det är inte klokt vad jag älskar den här ön. Och alla som är på den. Eller ja, inte alla kanske ni förstår men alla som jag känner och finns i min närhet.

Kom hit i onsdags förmiddags, blev hämtad av min stora bror och hans stora hund. Sira skällde mig i ögat som välkomstpresent, tackar tackar! Umgick med min bror en stund, och bara slappade och kramade katten. På eftermiddagen åkte jag till farmor på en fika.
I torsdags blev det en blixtvisit hos mormor och sedan en rejäl repa på stan med tjejerna. Handlade lite schyssta tröjor. (Alla åker från Gotland för att shoppa, jag åker dit...) På kvällen hade vi lite family dinner här med Linus och Linda på besök. Och så mamma och pappa förståss. Mycket trevligt,
Spenderade nästan hela fredagen med att skriva på mitt tal jag ska hålla i skolan på måndag. Är fortfarande inte klar. Och idag har jag pluggat vetenskapsteori och är verkligen inte klar med det heller. Det ska lämnas in på tisdag. Suck och blä för att behöva jobba en massa när jag skulle kunna umgås med nära och kära.

Och inte att förglömma fredagskvällen. Det var en riktigt kul förfest hemma hos Ella tillsammans med Marie och Josse. Även om Skeppet var ganska kul så kan det ju faktiskt inte mäta sig med det ;)
Att spela twister i lite för tajta jeans och nylonstrumpor är ingen barnlek! Särskilt inte om man ska läsa på finska samtidigt. Don't try this at home kids, haha.

Ikväll är det meningen att jag ska på fest i Lummelunda hos Jenny. Men min mage har ggåt i strejk. Mår riktigt risigt alltså. Och det tycker jag är jävligt orättvist för jag är på Gotland nu och vill må bra. Hur svårt ska det vara att fixa det.... Damn you magen.

Att klia Sasha på magen är det bästa jag vet! Och hon med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback