Ventilspel, saknad och somriga saker.

Är det verkligen redan två veckor sedan jag skrev sist? Skamligt jöh.

Idag är det sommar. Sommarvarmt med en sommarsol och en sommarhimmel och jag får gå i sommarkläder och göra sommarsaker som att cruisa i min sommarbil. Lovin’ it.

Har faktiskt varit en målarkludde idag, och penslat dasset vid Stora Bläsnungs aka Syrrans residens. Det blev ganska tjusigt, och gick förvånansvärt fort. Skönt att ha det gjort. För snart är det midsommar. WOOOOOHOOO! Då blir det partaj hos systren och Thorden, med deras compadres. Samma som ifjol typ. Och då hade jag roligt, och kommer nog ha det igen. Men en lite del av mig vill till Kattvik för det är trots allt Kattvik på midsommar. Det är en grej. Det är roligt. Men jag börjar bli för gammal för det, bara fjortisar där. Och vad har man för nytta av chix när de är småglin? Ingen alls. Naj, Väskinde ska det va.  ;)

På onsdag är det dags. Jag är så jävla nervös.

Min Capri har börjat gå dåligt igen. *muttergnällsvid* Men jag tror det är ventilspelet som blivit helt fel igen. Konstigt med tanke på att vi ställde in det perfekt för typ ett år sen bara. Får väl ta upp huven och kolla helt enkelt. (Nu lät det som om jag var värsta mekaren, och det kan ni ju tro, hahaha).
Och nu är Fiestan lagad och säljklar, äntligen. Köp den någon.

Jag saknar Beccy. Och Annica. Och Jenny. Kom till Gotland snart vettja.

FINALLY har jag köpt biljetter till Winnerbäck. Yeah! Ska gå med Josse, Ella och Serafia. Neat.

Nej, nu ska jag kasta mig i en solstol och bläddra i IKEA-katalogen och beställa MASSOR som Kim ska får köpa. Hehe.

Nämen, höll ju på att glömma att informera om att jag återigen bor hemma på Själsö. Det är väl sisådär. Själsö i all sin prakt, och friggan är fin, men hallå. Det är inte att bo själv. Men jag får se det som en semester innan livet börjar på allvar i höst i ESKILSTUNA. Wohooo!

För övrigt anser jag att alla måste köpa The Sounds senaste platta, ”Dying to say this to you”. Riktigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback